خبرهای داغ:

پیام و موجی که امام اوایل انقلاب ایجاد کرد، در حال گسترش است 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیام و موجی که امام اوایل انقلاب ایجاد کرد ادامه دارد و نور آن در حال گسترش است.
کد خبر: ۹۶۰۳۷۷۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در خصوص نحوه خدمت رسانی سپاه به زائران روح الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای ۱۵ خرداد گفت: این تاریخ سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به اینکه امروز با خیل عظیم زائران از سراسر کشور به مرقد امام راحل مواجه هستیم، افزود: در این کاروان که از خوزستان به مرقد امام اعزام شده بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از مشتاقان زیارت امام حضور یافتند و بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو سبک و نزدیک به ۲۰۰ دستگاه اتوبوس اقدامات پشتیبانی را بر عهده داشتند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور با بیان اینکه بسیاری مشتاق بودند تا در این همایش جهانی حضور یابند اضافه کرد: این حرکت اثرات بسیار مهمی بر فرهنگ کشور می‌گذارد زیرا راهبردهایی که امروز رهبر انقلاب مشخص می‌کنند، دستور کاری است که برای مردم و انقلاب اسلامی ابلاغ می شود.

او یادآرو شد که نگاه دنیا نیز امروز به این است که رهبر انقلاب چه موضوعی را مطرح می کند.

به گفته سردار حسن شاهوار پور برخلاف اینکه نسل ها عوض می شود اما این اشتیاق برای تجمع کمتر نمی شود و بیشتر هم می شود و خوزستان هم علی رغم فاصله زیاد تا تهران اما مردم حضور می‌یابند زیرا راه امام و چراغ نورانی که روشن کرد در حال گسترش است و این پیام و موج‌ ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار